Domki letniskowe REDA

tel. 664-747-078

 

REGULAMIN OBIEKTU

 

 

 

Serdecznie witamy!

 

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem określającym obowiązki osób korzystających  z domków letniskowych.

 

Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu w ośrodku.

 

Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków.

 

Płatności za wynajęcie domku należy dokonać w pierwszym dniu pobytu oraz zapoznać się z regulaminem rezerwacji. Forma płatności: gotówka, blik.

 

Zadatek  na poczet rezerwacji wynosi 30% całkowitego kosztu pobytu, nie mniej niż 400 zł.

Kwotę zadatku należy wpłacić na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia chęci rezerwacji. W tytule przelewu proszę wpisać: zadatek, imię i nazwisko, data pobytu.

Brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.

 

W celu rezerwacji prosimy o KONTAKT TELEFONICZNY – telefon: 664-747-078

lub mailowy: domki.reda@gmail.com.

 

 

  • Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (max 5 osób).
  • W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w domku, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji Wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.
  • Cena zawiera: wodę, energię, parking (maksymalnie 1 auto), pościel.
  • Przekazanie kluczy do domku i jego odbiór przebiega zawsze w obecności Wynajmującego lub osoby do tego upoważnionej.
  • Domki wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
  • Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku i na terenie ośrodka.
  • Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.  
  • Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domku. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej domek. Prosimy o zachowanie ostrożności.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
  • W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
  • W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego domku zadatek nie podlega zwrotowi.
  • Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
  • Przy opuszczaniu domku należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien.
  • Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Może z niego korzystać maksymalnie 1 auto do jednego domku, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za parkujące tu pojazdy.
  • Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane prosimy o  rozpalanie grilla z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.
  • Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz palenia ogniska.
  • Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz domku.
  • Obowiązuje zakaz korzystania za urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem domku,    z uwagi na zagrożenie pożarowe. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
  • Pobyt ze zwierzętami domowymi należy uzgadniać z Wynajmującym.
  • Za zwierzę odpowiada właściciel. Jest on zobowiązany do zachowania czystości i spokoju na terenie obiektu. 
  • Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie ośrodka (szkło, plastik itp.).
  • Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Sprzęty kuchenne oraz naczynia powinny być umyte a wnętrze domku posprzątane. 
  • Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.
  • Cisza nocna obowiązuje od godziny 23.00 do 6.00 rano.
  • W sytuacji rażącego naruszania ciszy nocnej możliwe jest wypowiedzenie umowy przez wynajmującego bez zwrotu pieniędzy.
  • W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony wynajmującego bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.
  • Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu wpłacenia zadatku. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla miasta Jastrzębie-Zdrój.
  • Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
  • Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.
  • Przypadki nieuzasadnionego uruchomienia instalacji przeciw pożarowej skutkują karą w kwocie 500 zł. 
  • Na terenie obiektu są gaśnice.
  • Brama wejściowa zamykana jest od godziny 23.00 do 6.00 rano.
  • Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin pobytu na terenie ośrodka.

 

Regulamin pobytu ze zwierzętami:

  • Właściciel musi w pełni kontrolować zwierzę.
  • Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
  • Potrzeby fizjologiczne zwierzę powinno załatwiać poza posesją.
  • Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz domku i na terenie posesji.
  • Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa właściciel.

 

Życzymy udanego wypoczynku!

 

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)

 

Z dniem 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych jest dla nas równie ważne jak dbanie o jak najlepszą jakość naszych usług. Chcielibyśmy zatem zapoznać Cię z najważniejszymi informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

  • Administratorem Twoich danych jest Dariusz Skórko Wynajem domków letniskowych z siedzibą ul. Akacjowa 5, 76-107 Jarosławiec-Rusinowo NIP: 6331947009, REGON 276131834, 
  • Twoje dane przetwarzane są w związku z realizacją naszych usług, w celu promocji naszych usług a także umożliwienia nam kontaktów z Tobą;
  • Masz prawo do dostępu oraz poprawienia podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, a ponadto zgodnie z nowymi przepisami masz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych;
  • Możesz w dowolnym momencie skorzystać z prawa do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody na przetwarzanie Twoich danych (przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem)
  • Informujemy, że Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej i w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania z uwzględnieniem terminów wynikających z konieczności zapewnienia możliwości egzekwowania powszechnie obowiązujących praw i obowiązków;
  • Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza RODO. Organem nadzorczym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
  • W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, możesz kontaktować się z nami poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: domki.reda@gmail.com
  • Polityka prywatności dostępna jest w recepcji obiektu.

 

Powyższa wiadomość ma charakter czysto informacyjny i ma na celu troskę o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Dziękujemy za poświęcenie chwili czasu na ten cel.